FOSTER GRANT LUGEMISPRILLID

WHO’S THAT BEHIND THOSE FOSTER GRANTS?

1929. aastal müüs Sam Foster oma esimesed päikeseprillid. Hollywoodi kuldajastul sai Foster Grant päikeseprillidest kuulsuste ja stiiliikoonide eelistatud päikeseprillide bränd. Selle ajendil käivitas Foster Grant oma ikoonilise reklaamikampaania „Who’s That Behind Those Foster Grants®, millest sai 20. sajandi üks kõige tuntum loosung maailmas. Tänapäeval on Foster Grant tuntud kui prillitööstuse ülemaailmne liider.

Foster Grant – ja klientide – kasvades otsustas ettevõte, et lugemisprillid peaksid olema sama kaasaegsed ja stiilsed kui päikeseprillid. Seega lasi Foster Grant oma disainerid ja tehnoloogid vabaks ning muutis revolutsiooniliselt lugemisprillide kategooriat uue põlvkonna inimeste jaoks, kes ei tahtnud näha välja nagu oma vanavanemad ega maksta retseptihinda. Tänapäeval on Foster Grant tuntud kui prillitööstuse ülemaailmne liider ja “#1 Non-Prescription Reading Glasses Brand Worldwide”.

Foster Grant disainifilosoofia on võimalik kokku võtta kahe sõnaga  tõeline stiil. “Tõeline stiil” tähendab päikeseprille, mis on moodsad, kuid samas isikupärased ja pretensioonitud. See tähendab tõelist kvaliteeti, mida on näha ja tunda, hinnaga, mis jääb sinu eelarvesse. Need on kaasaegsed ja värsked disainid, mis on inspireeritud kõige uuematest prillitrendidest, olles samal ajal ainulaadsed, kantavad, mugavad ja taskukohased.

Müügikohad: Tallink, Tallinna lennujaam, Hiiumaa ja Võru Kaubamaja ning Paide, Rakvere ja Viljandi Maksimarket